martes, 3 de noviembre de 2009

Adjectius que defineixen un bon mestre

En el grup de seminari, ens vam dividir en petits grups i, cada un havia d’anomenar adjectius que definien un bon mestre de nens entre 6 i 12 anys. Les paraules que van sortir per a la definició són els que podem veure a la següent fotografia de la pissarra:




Alguns adjectius es van repetir entre els grups, altres no, en van sortir molts però, quin és millor que l’altre? En realitat, una difícil resposta per una pregunta tan senzilla, no? Entre tots vam arribar a la conclusió que l’adjectiu que potser unia tots els altres era: coherent.

Els mestres amb les millors qualificacions no tenen que ser els millors, un bon mestre podria ser aquell que fa tot allò que pensa que l’alumne necessita però, no n’hi ha prou amb els coneixements, a més a més ha de saber aplicar-los i transmetre’ls.


El mestre ha de saber connectar amb els alumnes per tal de que a l’aula hi hagi un respecte entre tots, una motivació per part de l’alumne i que aquest no perdi l’interès per aprendre, això si, sempre amb coherència.



No hay comentarios:

Publicar un comentario